-

Andra dagen i skolan. Vi börjar inte med lektionerna förrän imorgon så idag vad vi på Norrbyskär allihopa. Vi är nu 120 stycken på skolan. Vi år såå många. På Norrbyskär fick vi gå runt på olika stationer, på en station skulle vi hålla varandra i händerna i en ring och ta oss igenom en rockring ett helt varv, på en annan station skulle vi stå tio stycken på en liten yta, den andra skulle vi svinga oss över i en lian. Jag failade rejält på den, x). Och på en annan skulle 10 stycken ta sig igenom ett spindelnät. Och en massa mer. Jag kan lova att våran klass hade roligast. Vi tyckte också vi ägde och skulle ha vunnit men vi kom i alla fall på tredje plats.
Efter lunch hade vi fri tid till två, vi låg och solade, åkte i linbarnan och lite sånt. Två var det prisutdelning och kvart över tre gick båten till fastland igen. När vi kom till fastlandet åkte vi buss in till umeå. Så var dagen slut. :)
Nu ska jag lägga mig i soffan igen och tjocka mig framför teven och sen sova. Godnatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0