-

Felle, vet du vad jag dricker???
CHOKLADMJÖLK!
Hah, minns du när vi drack 6 liter på en helg? xD

Jag ligger och kollar på cops nu också och då är det någon galning som har riktat en kniv mot sin egen mage. Jag får ont i magen av det. Och det väcker minnet då jag fick veta att D hade blivit knivhuggen och hur nära han var att dö ifrån oss.
Nej, nu ska jag inte tänka sånt jag ska tänka positivt.
Hah, dessa poliser i cops är sjuka och jag håller på att skratta ihjäl mig vissa avsnitt. Dom överdriver allt. och 700 poliser hoppar på EN stackare. I det här avsnittet var det en polis ville göra allt typ och bara: vänta killar, vänta. Ta inte upp pistolen. Så kommer han dit och tar upp pickadollen. Vad spelar det för roll egentligen om han tar upp den eller om någon annan gör det? Konstigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0