-

Det har inte hänt så mycket sedan jag kom hem. Jag har mest legat och sett Wildfire, jag älskar serien. Men tyvärr har den blivit lite sämre men den börjar ta sig nu efter några avsnitt. Jag har just gjort ett avbrott i tittandet för att se London Ink, jag längtar tillbaka till London. Det var så  roligt där. Synd att vi inte får resa i tvåan också med klassen. Ettorna ska inte få resa någonstans, dom ska bara få gå på bio om jag inte har hört fel. Tycker de är rätt kul för alla tror att dom ska få fara någonstans. Mohaha.
Innan jag London Ink började var jag på OK för att köpa smör. Men skitaffären hade inget. Hur kan en affär inte ha smör? Seriöst, de är ju ändå en vara man alltid ska ha hemma. Nej, jag ska sluta åka till OK! Det hra hänt flera gånger att dom inte har saker jag vill ha och jag är för lat för att cykla till coop nära 7 på kvällen. x)

Godnatt!


- Vet ni vad detta är för bro? ;)
Ni som har sett senaste Harry Potter kanske vet.
Mileniumbron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0