-

Emma och Jossa sitter ute på altanen och disskuterar filmer, bara filmer dom vet om och inte jag så de är rätt trist att sitta där och lyssna på dom.
Igår såg vi Ica Age 3, den var rolig så jag rekomenderar den verkligen. Har inte sett tvåan och kände att man verkligen inte behövde se den för att fatta trean. Så de var ju bra. :)
Imorgon blir det att fara till Julias stuga, kommer nog bli roligt. Sommarlovsdagarna börjar ju ta slut nu så man får väl passa på att hitta på saker tillsammans med kompisarna, när skolan börjar kan man ju inte umgås på samma sätt.


- Kan du inte ta och dö snart?
Jag orkar inte bo nära dig,
Jag orkar inte träffa på dig!


Kommentarer
Postat av: Felle

Älskling, du vet att jag finns! <3

Jag förstår dig och kan inte hålla med dig mer! Men tänk såhär, ett år kvar, sen bor du med mig och då får du slippa honom! <3

Love you bästavän! <3

2009-08-12 @ 22:01:34
URL: http://felicianystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0