-bästa vän! <3

Tack bästa vän för att du finns och jag kan prata med dig om allt, att du alltid ställer upp och din famn alltid är öppen. Jag kan verkligen vara den jag är med dig, jag kan tjollra på, vara allvarlig, skratta, gråta, du dömmer mig ändå inte, du vet vem jag är och du acceptera de. du vet vad jag gjort och vad jag varit med om men ändå tycker du inte jag är äcklig, smutsig, dålig eller värdelös. för dig duger jag precis som jag är. jag är glad att jag har dig bästa vän du har verkligen varit min stöttepelare, den jag kunnat luta mig mot när de blivit för tungt. och den jag aldrig slutat lita på. Jag älskar dig!

- busfrö! <3


Kommentarer
Postat av: Felle

Aaaw torkar tårarna! Du är då den bästa av de bästa älskade bästa vän! Vi måste träffas snart, när upptagna Felicia har tid :P



Looove you ! <3

2009-08-18 @ 18:14:02
URL: http://felicianystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0