- Jag mår bra!!

Äntligen ringde Stefan. Jag ska möta dom på Subway nere vid busstationen senare så ska vi äta där. Skönt att slippa göra mat, kände att det var en dag då man helst ville ha snabbmat men hur skoj är det att äta sånt själv. Men dom räddade mig. x).
Om Isa och någon till vill så åker vi kanske in till stan där band tydligen ska spela. Hade inte en aning om det men Tina messade mig jag frågade om jag skulle dit. Vi får se vad som händer.
Känner att jag inte har så mycket att skriva men vill ändå skriva. Kan ju skriva att jag mår bra och känner mig så otroligt glad. Känns som jag kan ta mig igenom allt och jag känner mig stark så nog ska jag allt klara att ta mig igenom allt som hänt. Med vänner, familj och vovve klarar man allt! Och det har jag. Jag är glad att alla som vet vad jag varit med om inte har tagit avstånd från mig och inte tycker jag är äcklig. Ingen har då sagt något så jag förmodar att ingen tycker det. x).


- Min fulsöta älskling. Du fick mig att förstå att jag behövde hjälp. Du fick mig att må bättre. Du vände hela mitt liv. Från dåligt till bättre. Du lugnar mig när rädslan är som värst. Du är där när jag möter Han. Du är där när allt känns hopplöst. Vad som än händer och sker kommer du alltid vara min bästa vovve jag någonsin har haft och jag kommer alltid älska dig. Sötaälsklingshjärta! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0