- jossa är hääär!! :D

Jossa har äntligen kommit. Just nu ligger hon och sover i min säng tillsammans med notus. Tåget var en timme försenat så jag och notus var rätt uttråkade. x) men när hon kom tog vi bussen till lägenheten och var där en stund sen gick vi in till stan åt frukost på café station och sen gick vi hem igen. när vi kom hem var vi rätt trötta så vi la oss och sov ett tag fast jossa sover fortfarande, sömntutan :o. jag kanske ska vara elak och väcka henne. mohaha. nej, jag ska inte vara elak. kan ju inte skrämma henne första dagen hon är här, fast tror inte hon blir skrämd. x)
Jag fick världens finaste och coolaste bullformar av henne. Måste lätt ta kort på dom och visa. :D

Kommer nog inte bli så aktiv på bloggen nu när jossa är här uppe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0