- kattunge

Åh vad jag skulle vilja ha en liten kattunge här i umeå. Det är så ensamt. men mamma och pappa vägrar. dom säger att dom inte vill ha något mer djur i huset. men vafan katten är ju inte där den är ju här! de kommer bara bli på loven som katten är där eller om på något längre lov och den inte får komma hem men skaffar en fodervärd. jag blir arg på dom! och linnea berättade igår att en hon visste hade gråa kattungar med blå ögon, jag blev kär direkt. deras grannar har också kattungar som inte alls kommer bli stora.
Och jag förstå inte heller vad som är problemet när det kommer bli jag som betalar allt till katten. mat, sand, alla tillbehör, vetrinärskostnader och allt sånt. dom förstår inte hur mycket jag vill ha en liten kissemisse. jag ska fortsätta tjata eller så kommer jag ta en i smyg (a)


- en av carolas katts kattunge. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0