- onödigt

Jag tror jag har blivit väckt på de konstigaste sättet idag. Jag blev väckt av min mage. Den lät jätte mycket och slutade aldrig. tror den låtit inatt också för jag drömt att magen låtit också. hah. x)
Jag sitter i umeå, kom för någon timme sedan då jag åkte med mamma som ska till gävle. Skolan börjar om på tisdag men jag orkade inte slösa pengar på buss då mamma skulle köra bil neråt. Så imorgon ska jag gå över till blomsterlandet och köpa mig en blomma. vi har ju gjort om lite i lägenheten så den är värra mysig nu. Jag ska också försöka få mig in till stan för att inhandla lite klämmor, alla jag köpte har försvunnit. kanske hittar något klädesplagg också. fast egentligen ska jag spara pengar till tatueringen men syster ska ju betala 500 spänn av den så. ska bara hitta någon som tatuerar en som är under 18.
snart ska jag krypa i säng också, jag är mega trött. väntar bara på att mamma ska messa och säga att hon är framme i gnarp. :)


- jag saknar jossa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0