- Skolan suger röv!

Jahapp, då har skolan börjat. De var roligt att komma till skolan och träffa vännerna men schemat blev jag absolut inte bästa vän med. Kommer nog inte komma hem till bureå lika ofta. Vi slutar näligen halv 4 på fredagarna och de betyder att jag är hemma 6-7 på fredagkväll så åker jag tillbaka till umeå på söndagkväll. De suger riktigt mycket! Mindre tid med vovven och mindre tid för vännerna. Jävla skitskola! Dessutom har Bagium startat berdvid våran skola typ. Den skolan jag sökte till förra året som skulle starta i umeå fast inte fick för kommunen. De suger ännu mer! Och vi har en massa hål också och jätte långa raster.

Nej, nu ska jag sluta klaga på skolan och göra mig någon lunch. :)


- Busvovve jag älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0