- soool

Det är sjukt varmt ute idag. Jag, mamma och jossa har varit i stugan nu tväråter och tagit oss ett dopp. Jossa badade inte så mycket men jag och mamma var i rätt länge. Jag försöker lära mig simma fjärilssim men det går inte så bra. :D
Ikväll ska vi äta suring, jossa ska smaka men känns som hon inte kommer tycka om de. Hah tycker faktiskt lite synd om henne men.
Senare vet jag inte vad som händer, kanske blir att vi far ut på något litet äventyr eller så när det har blivit svalare. :)

Adjöken! <3

Kommentarer
Postat av: Felle

Haha lät ju hur mysigt som helst =) Fast inte det där med Surströmmingen =O Uuusch! xD

2009-08-09 @ 17:18:15
URL: http://felicianystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0