- tatuering. :)

Hemma i huset nu. Kom till skellefteå med 12.00 bussen från umeå. Jag mötte upp mamma och pappa på obs (coop) för att handla till middagen. Sedan åkte vi till bureå, lämnade av pappa i stugan först, och hämtade lite saker där sedan åkte vi tillbaka till stugan igen. Jeppe och erik (?) kom på cykel, dom hade cyklat från stan och lite senare kom Sussie, fanny, syster och håkan till stugan så vi gjorde klart maten, suring. De var riktigt smarrigt. Nu har jag, emma och fanny åkt hem till bureå, vi lämnade kvar notus fast ni ångrar jag de lite. Stackarn som måste vara med en massa fyllon. Menmen, inte så mycket att göra åt nu.
Jag sitter och kollar lite citat som jag fått av syster som jag kanske ska tatuera in, finns några stycken som jag gillar så kanske det blir någon slags text. Jag ska bara hitta någon som tatuerar en som är under 18 men tycker ju dom borde göra de då jag fyller 18 i april. men vi får se. annars får de väl bli att tatuera sig just efter jag fyllt 18 men skulle vara rätt tråkigt då jag verkligen vill tatuera mig NU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0