- Ut och resa

Jag vill åka någonstans, neråt i sverige. Komma bort från skolan och allt här uppe. Det skulle vara riktigt skönt. Men jag har inga pengar. Inga jag kan röra. Det suger riktigt mycket! Fast efter mormor och morfar har kommit hem från utlandet ska jag höra med henne om hon ska åka neråt något och då ska jag följa med. Det blir mycket billigare. Jag skulle vilja åka till Göteborg igen. Gå på Liseberg. Minns hur roligt det var på klassresan och att Lars tvingade upp mig och Lovisa om det var i uppskjutet. Så himla roligt!

Nu ska jag gå och göra mig klar och vänta på att Isa och dom ska höra av sig så jag kan åka till sjukhuset och umgås med dom. :)

Adjöken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0