- från tjuvlyssnat.se

Gick just in på Tjuvlyssnat.se så hittade jag de här:

Två tjejer ~15 sitter och diskuterar killar.
Tjej 1: Hur är det mellan dig och Patrik?
Tjej 2: Jag har gjort slut.
Tjej 1: Va? Shit, gumman, varför det?
Tjej 2: Ja, alltså… Visst, han hade moppe och så, men… han var helt enkelt inte den rätte.

är hon ihop med killen för att han har moppe? x)

En ganska överviktig kvinna ~45 sitter på bussen när busschauffören ~50, som kör ganska fort och ryckigt, inte stannar på den station kvinnan säger sig vilja gå av på. Problemet är att stoppskylten inte lyser. Kvinnan blir väldigt irriterad då hon missar sin station.
Kvinnan: Hallå! Jag skulle ju av här, jag har tryckt på knappen (vilket hon aldrig gjorde egentligen). Jag tycker du kör onödigt fort, varför stannar du inte? Busschauffören vänder sig om och synar kvinnan med en lurig blick.
Busschauffören: Jag tycker du verkar vara lite onödigt fet. Övriga tre passagerare i bussen kan inte hålla tillbaka tårarna eller skrattet. Kvinnan blir av naturliga skäl helt rosenrasande samtidigt som busschauffören glatt skrattar lite åt sig själv.

Denna var rätt elak men den var ändå roligt.

Två tjejer ~16, sitter på bussen och pratar med en främmande kvinna ~65.
Kvinnan: Trivs ni här i stan?
Tjej 1: Så där. Alla är så falska i den här stan!
Kvinnan: Jaså?
Tjej 2: Ja, det är ju så i småstäder. Alla är så jävla falska! Så tråkigt.
De fortsätter småprata lite och fem minuter senare reser sig kvinnan och säger adjö.
Tjej 1 (till tanten): Hej då, ha det bra!
Tjej 2: Hej hej, ha det så jättefint! De är tysta tills kvinnan har gått av.
Tjej 1: Alltså fy fan vilket jävla äckel! Var hon lebb eller?
Tjej 2: Ja, usch vilken vidrig människa! Vad fan ville hon egentligen?

Denna blev jag bara förbannad över!
1. Får inte människor vara trevliga?
2. Bara för en människa är trevlig och börjar prata med en så är kvinnan inte lesbisk!
Jävla snorungar!

Ett gäng 'coola' killar ~15, sitter och snackar om diverse saker.
Kille 1 (helt plötsligt): Alltså vet du om att om du blir gravid och röker under tiden så kommer ditt barn bli beroende av nikotin när den föds.
Kille 2: Jaahaa… Meh, hur länge då?
Kille 1: Jaa… Det vet jag inte!

HAHAHAHA!

En pappa ~40 och hans son ~7 är på väg att prova kläder. Pappan håller i en mängd kläder och de båda drar för draperiet.
Pojken (med förvånad ton): Åh, men pappa du måste ta bort navelluddet!
Pappan: Schh!

Haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0