- Jag har hemlängtan

Jag längtar hem, hem till min vovve och mamma. Kanske jag åker hem imorgon när jag slutar skolan (slutar 11.10) och åker tillbaka på fredagmorgon. Nej, jag vet inte. I helgen kommer inte ens mamma vara hemma så då ger det inget att åka hem då man vill träffa henne, dessutom har jag sagt att jag ska stanna i helgen och min kusin kanske kommer så. Men det skulle vara skönt att åka hem och få en kram av mamma och sen åka tillbaka. Jag har även börjat fundera på att flytta hem igen då jag har börjat känna att jag inte orkar med något mer och vill bryta ihop varje kväll. Men jag vet att hemma börjar jag om på ruta ett igen. Då kanske jag måste börja om skolan, mitt mående blir inte lika bra som jag mått när jag bott här och jag kan träffa på Han när som helst. Det är så jävla svårt att inte ha sin mamma nära sig när man behöver henne. Visst de är bara 12 mil ifrån jag kan åka hem när jag vill men när klockan är 20.00 går det inte. Alla andra har sin familj i samma hus och kan få en kram av dom när som helst men jag måste vänta 5 dagar innan jag träffar dom igen. Det var mitt val att flytta hit men ibland är det bara så jävla svårt och då får jag ha såna här stunder så klaga fan inte på det här inlägget. Jag är glad att jag flyttade för jag har börjat må så mycket bättre men när jag mår dåligt önskar jag bara att jag var hemma bland min familj och mina "äldre" vänner. För något jag saknar är dom, familjen och vännerna som man bara kunde gå eller cykla till. Jag saknar er så förbannat jävla mycket!


- Jag älskar låten och har säkert lagt upp den förut.

Kommentarer
Postat av: Jossa

Åh jag känner igen de där tankarna vännen, jag önskar jag kunde hitta på en lösning så du kunde må bättre <3

2009-08-26 @ 20:53:36
URL: http://vilseidetsvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0