-

Min skoldag var väldigt kort. Hade bara en lektion så jag slutade 11.10 riktigt skönt må jag säga. Jag, linnéa och tina tog 11.23 bussen in till stan. Både Linnéa och Tina missade bussen så dom följde mig till pressbyrån för att köpa 10 bussbiljetter som jag behöver i helgen. :)
Jag har varit på coop nära och handlat en massa mat som jag ska ha till veckan. Det var inte lätt att cykla hem med två TUNGA kassar på var sin sida. Folk måste trott att jag var full eller nånting för jag vinglade över hela vägen typ. x)


- fellepellebästavän, du vet att jag inte vill dig något ont. Jag vill ditt bästa. Och idag kanske det inte blev så bra men jag menade aldrig att ge dig skuldkänslor eller nått. Du är min allra allra bästa vän. Jag älskar dig, då, nu och föralltid. Jag kommer alltid stå vid din sida, alltid finnas för dig. <3

Kommentarer
Postat av: Felle

Alla bråkar ju ibland, till och med du och jag! Men vi vet i alla fall hur man löser ett bråk.

Jag älskar dig också! Föralltid bästa vän <3

I ljuset och i mörkret går vi hand i hand genom livet, som vi alltid har gjort. Du är den bästa av de bästa! MIN och bara min, allra BÄSTA VÄN! <3

2009-08-28 @ 16:57:45
URL: http://felicianystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0