-

Jag är så himla trött om dagarna så jag orkar inte skriva här så mycket. Dessutom har helgen varit fullt upp så jag har inte hunnit. Och det är mycket i skolan just nu som jag försöker fokusera på allt vad jag kan. Det är ju sista veckan nu så man måste väl försöka även om jag känner att jag inte har någon ork. Svenska prov imorgon och ska snart värma lite gröt och sen sätta mig med den och plugga. Känns inte helt okej men får väl hoppas att det inte är så svårt, vi ska ju skriva en essä så de kommer väl gå ändå.
Annars händer det inte mycket i livet för tillfället, försöker hitta julklappar till Emma (inte syster) och till kompisarna vi ska lotta ut julklappar till. det är inte lätt, jag har ingen fantasi alls i år. Kom med förslag!!!

Ha en bra dag!



- Grattis Ivar och Rut som blev 1 år igår! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0