-

Vaknade för en stund sedan efter en timmes sömn. Behövdes verkligen. Jag är så sjukt trött även om jag nu har börjat sova tidigare på kvällarna. Men snart så är det lov och då kan man sova hur mycket som helst.
Ikväll blir det i alla fall att åka till Tina och umgås med några. Kommer säkert bli roligt. Vi ska se en skräckfilm, känner mig inte mega peppad på de eftersom jag avskyr skräckfilmer för jag är alltid så himla rädd. Men jag får tjuva en filt att gömma mig under den. Ska göra middag nu och hoppas på att huvudvärken försvinner, har haft de hela veckan nästan och jag har ingen alvedon heller i lägenheten. Det suger rätt mycket när man ska sova och har en dunkandes huvudvärk. Kanske därför jag är så trött? Jag vet inte. Nej, men nu måste jag laga middag om jag ska vara hos Tina vid 19.00 tiden. :)
Ha en fortfatt bra dag!


- Tina. Angelica har tagit bilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0