-

Har just kommit hem från Tina och ska snart lägga mig, får sovmorgon imorgon och det känns riktigt skönt. Men lite drygt att vi bara ska vara i skolan i två timmar. Menmen, pappa kommer och hämtar mig eftersom jag ska ha med mig massa saker hem över lovet. Väldigt bra att slippa ta de på bussen. ;)
Nu ska jag inte tråka ut er mer förutom en liten sju-sanningar-om-dig-själv lista. Har iaf varit riktigt roligt och trevligt hos Tina.
Godnatt!

Berätta 7 sanningar om dig själv, utmana sedan 7 personer

1. Jag har väldigt mycket ångest för att jag spenderar lite tid med Notus
2. Jag har svårt att lita på män och ibland känner jag en stooor rädsla inför dom. Kanske inte så konstigt men jag hatar att jag har sådan rädsla inför män.
3. Jag skrattar ofta åt mig själv
4. Jag är rädd för fåglar
5. Jag har aldrig snattat
6. Jag har aldrig varit full
7. Jag är väldigt känslig, kan börja gråta för INGENTING


Jag utmanar:

Hurtbullar - Linnea och Matilda
Jossa
Sen resten som vill ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0