-

Jag är FÖRKYLD. Inte lite heller. Det bara rinner snor, (trevligt att veta). Min näsa gör ont, jag är helt slut och vissa stunder känner jag mig helt borta. Inte så roligt men bätter nu än att vara såhär på julafton. Inte länge kvar nu. Inte länge kvar nu heller innan jag och Felle åker till Stockholm. Så sjukt kul det kommer att bli. Jag orkar inte skriva nå mer, har ingen lust till att blogga så ni får återvända om någon dag då jag kanske har  skrivit något ointressant igen. Föresten får jag inte glömma att nämna att jag nu har bokat tid till att TATUERA mig den 9:e april. Jag är inte lite peppad på de. Ni anar inte hur mycket jag längtar. Då kanske jag vågar berätta öppet om vad jag varit med om, det är de jag vill. Jag vill kunna leva utan att skämmas över det. Jag vill kunna prata om det, hjälpa andra som varit med om samma sak. Nej, nu ska jag och möta mamma. Höres om några dagar, om inte före jul så GOD JUL nu! Hoppas ni får en super vecka med massa julklappar! :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0