-

Jag ligger i soffan och halvser på teve samtidigt som jag sitter (ligger) vid datorn. På fyran är det halv åtta hos mig, inte så jätte intressant men man får tips på maträtter och dom ser väldigt goda ut ibland. :)
Jag har tänt ljus på bordet så det är väldigt mysigt. Har tänt min ljusstjärna och minijulgran också och släckt lägenheten. Jag skulle kunna somna när det är såhär mysigt. Men de blir inge bra om jag gör de. Då missar jag Grey´s anatomy och ljusen kanske tuttar eld på något, tror inte de är så stor risk men ändå. Jag är sjukt trött. Somnade inte förrän 3 inatt och vaknade 07.40 ingen rolig natt precis. Men dagen har funkat iaf. Imorse gick jag till skolan för att sedan åka en bokad buss till bowlinghallen för att bowla med klassen på gympan. Riktigt skoj. Kom två (tror jag) först omgången och vann den andra, eller vi hann inte spela klart den men när vi slutade hade jag mest poäng. :)
Nu börjar visst bonde söker fru, de är så fult men ska nog stänga igen locket på datorn och se.
Godnatt! :)


Kommentarer
Postat av: Jossa

Åh va jag saknar våra sommardagar när jag tittar på våra bilder, åh ta mig tillbaka <3

2009-12-06 @ 17:33:51
URL: http://vilseidetsvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0