-

Jag är så sjukt trött. Somnade flera gånger när jag såg film förut idag, vet inte hur många gånger pappa kom ner och väckte mig eller att jag vaknade av mig själv. Jag har så jäkla mycket sömnbrist. De är inte roligt. Vi har två prov i veckan också så känns inte så roligt att vara såhär trött. Menmen. Man får försöka iaf. Om det blir IG får man bara göra om de och hoppas på bättre, IG är ändå inte så farligt att få. Man får en ny chans och de ser jag som något bra. :)
Ikväll händer det inte mycket, ska försöka sova tidigt så jag orkar med veckan. Ska ta en senare buss till umeå känns bra iaf så får jag lite mer sömn. Ska nog snart ut på en promenad med Notus också ska försöka dra med Mamma en runda runt Bureå. :)
Nu ska jag göra någon nytta. adjöken! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0