-

Flummig dag. Mycket skratt. Mycket glädje. Ont i magen. Delat en STOR negerboll (säg inte åt mig att de inte heter negerboll för i hela mitt liv har jag sagt negerboll och då heter de så. De heter vitlök och då ska det få heta negerboll, sådeså!) med linnéa och en dricka. Inga julklappar köpta men kommit på några saker jag kan köpa. Inte kommit på något åt Emma eller åt kompisarna som de ska vara utlottning med. Kom med förslag!!!! Ätit. Försökt plugga men inte gått så bra. Vet inte vad jag ska plugga på. Vet inte vad man ska kunna. Orkar inte plugga. Jag är skolless. Jag är trött. Jag vill hem. Jag saknar mamma. Jag saknar Notus. Det är mörkt. För många tankar. Men det har varit en bra dag.
Snart blir det godnatt och sov gott, ska först ringa mamma och klaga lite. Stackarn!
Adjöken!


- Du anar inte hur ont det gör och bara få skit tillbaka.
Jag gör allt för dig men du gör ingenting för mig, jag accepterar de,
jag begär inte att du ska göra något för mig. Jag är van.
Men om du kastar skit på mig en gång till så skiter jag i att hjälpa dig!
Det gör Ont!




Jag saknar dig!!!!!!!!!!!!!!!!!



Ibland önskar jag bara att någon kunde förstå vad jag varit med om,
att ni varit med om samma sak. Jag skäms för att jag skulle vilja att
ni varit med om samma sak, gått igenom samma sak. Känt samma
smärta. Jag skäms något förjävligt. Men jag kan inte rå för att jag
skulle vilja att någon kunde förstå mig, veta hur jag känt under alla år.
Jag skäms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0