-

Jag kan inte låta bli att känna smärta när jag ser datumet 23 mars. Som för en stund sedan:
Jag loggade in på facebook och kollade vad folk hade skrivit och gjort så hade en kompis kollat när hon skulle dö och då var det just 23 mars. Det tog ont och jag kände bara en så fruktansvärt panik välla upp inom mig. Jag vill inte känna såhär. Jag vill inte att vissa datum i mitt liv ska vara "speciella" på ett dåligt sätt. Jag orkar inte!
Jag känner skuld för att Han försvann. Men samtidigt vet jag att det inte var mitt fel, jag kunde inte göra något. Även hur gärna jag än ville..

Kommentarer
Postat av: Felle

Men du är finare! <3



Jag längtar så jag spricker :D

2009-12-09 @ 23:50:16
URL: http://felicianystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0