-

Drygaste dagen på veckan men den har flytit på rätt bra ändå. Grafiska kommunikationen blev jag klar med mitt arbete så nästa gång ska jag börja med en kalender. Jag tror ändå de kommer bli rätt skoj. :D
Svenskan har vi börjat med något grejs så vi snackade om Den gudomliga komedin. Kom ihåg i 8:an-9:an (?) då vi också hade om denna bok och massa till böcker. Jag tycker de var sjukt jobbigt men nu känns de mer okej. Vi har så bra lärare i svenska och engelska så det blir mycket bättre och roligare. :)
Historian var kaos och flum som vanligt. Förstår inte vad det blir för fel på klassen när vår historielärare kommer in i klassrummet. Rätt roligt men väldigt jobbigt ibland då folk kaxar sig och håller på, dom kan väl bara vara tysta och lyssna? xD
jag och linnéa flummade som vanligt i ett eget klassrum när vi fick jobba själva.
Efter skolan åkte jag in till stan och vandrade när tillsammans med tina och linnéa. hade inge vettigare för mig. vi fick en pepparkaka och glögg. glöggen var jätte äcklig så efter halva fick tina den men pepparkakan var det inge fel på (a). jag älskar pepparkakor. MUUUUMS! säger jag bara.
nu ska jag nog börja städa lägenheten, den är mer kaos än vanligt, sen blir det plugga till provet på torsdag. Och på tal om torsdag så åker jag hem. Jag ska till vårdcentralen och kolla mina ögon, jag har ooont. jag och pappa får kanske ta svinissprutan då också, hoppas hoppas så man får de bortgjort. :D
Aja, nu ska jag städa och lyssna på Billy talent!

Hoppas ni har det bra! :)


- mimmi förra julen :)

Kommentarer
Postat av: lollo

Va coolt! Vi har också just jobbat med Den gudomliga komedin! ;)

2009-12-01 @ 17:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0