- God Jul!

Det är Julafton nu, klockan är över 00.00. Så God jul allihopa! :)

Under dagen har jag hunnit med detta:
- Bli väckt av syster
- Varit i stan FÖRE 10!!
- Inhandlat en julklapp till pappa och två par färgade strumpbyxor och en tröja till mig själv. Gissa vilken färg ;)
- Varit på OBS! (coop) och handlat med mamma, och även träffat Linnea där två sekunder
- Varit ute i stugan
- Hjälpt mamma att göra mimåsasallad (?) och rödbettsallad (?)
- Lagat annan julmat
- Varit på byn och köpt bingolotter
- Varit ute med hela familjen på bakgården även om pappa flydde väldigt mycket
- Sett bingolotto och mumsat på godis (a)
- Spelat massa sims
- Gjort klart mammas julklapp

Nu ska jag nog inte göra så mycket mer för dagen, känner att jag borde slå in mammas julklapp och även pappas som jag antar inte är inslagen men jag är för trött, de får bli imorgon, får klämma in de någonstans. Nu ska jag försöka få någon plats i sängen, Notus har tagit upp halva sängen. Och han ligger och snarkar som en hel oxe. Jag kommer nog inte sova på ett bra tag om han ska ligga sådär och låta, hjärnan blir ju omskakad varje gång. Nej, snart somnar jag, får tränga ner mig nu. Sov gott ni också, eller kanske godmorgon om ni läser detta imorgon, eller god dag. eller, God jul ännu en gång! :)

Ps. Tröjan var Gul som jag köpte, har inte haft en gul tröja på år och dar, har en inne i min garderob men den använder jag inte längre. ;)


- Bilden tagen förre julafton :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0