-

Jag har inte något att skriva men Jossa "tvingar" mig att skriva. Fast egentligen har jag en jävla massa att skriva, jag skulle behöva skriva av mig en massa men finns folk som läser min blogg som inte borde veta allt som hänt, som jag gjort och allt jag känner. Har faktiskt funderat på att starta en ny hemlig blogg där jag kan få skriva av mig allt jag känner. Vi får se hur det blir med den bloggen.

Kväll blir det bio med syster, a-k och fellepelle. Vi ska se nya harry potter. jag är den enda som inte har sett den men snälla som dom är kunde dom se filmen igen med mig. eller ja, min syster är inte snäll men dom andra. (syster kommer nog inte bli glad på mig nux))


- kom tillbaka
det tar så ont
inom mig när
du inte är här
för jag saknar
dig väldigt
väldigt mycket

Kommentarer
Postat av: Jossa

Jag vill också se bio ikväll, får jag smuggla med mig själv? (a) Det där med en hemlig blogg skulle nog va bra för dig, jag har tyckt det varit jätteskönt med min lösenordskyddade blogg som jag har nu när man verkligen kan skriva allt. Är bara du och några till som läser så jag kan verkligen skriva av mig, de är skönt. <3



(snart får jag överrösa dig med kramar! <3)

2009-07-25 @ 19:42:15
URL: http://vilseidetsvarta.blogg.se/
Postat av: Fellee

Om du ska skaffa en lösenordsskyddad blogg så ska jag allt spöa ner dig om du dissar mig med lösenordet den här gången också :O Det var faktiskt riktigt taskigt förra gången och du ska allt få spö ; ) xD



Haha Nä men seriöst, jag håller med Jossa om att det låter som en bra idé, om jag får lösenordet alltså (a) Men det får jag väl? =]



Filmen var förresten naajs =) Men jag vill inte se den igen, är för snål för det (a)



Kramisar gullungee <3

2009-07-28 @ 00:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0