-

Sov i stugan igår till idag. Jag, mamma och pappa gick på picknick till en lite äng som finns där, vi satte oss på en stoor sten och fikade en bulle. Jag lyckades spräcka mina byxor så det blir att slänga dom nu, var nog ändå dax för jag har ett stort hål i ena fickan av mobilen och dom var urtvättade och allt. Efter att vi hade varit på picknick gjorde pappa en brasa och jag gjorde pinnbröd och mamma tog fram korv så kom farmor och farfar ut och grillade med oss. Björne kom också. Bilder kommer då jag orkar ladda in dom i datorn. x)


- säg att det inte är så,
säg att allt är bra
snälla, det får inte hända!

när man fått ett glädjande besked
kommer ett annat som drar en till
marken så jävla hårt. får en att tappa
andan och bara vilja ge upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0