- 24 juni 2009

24 juni 2009
Fredag

Ikväll ska vi till Sussie och käka kräftor. Föräldrarna kommer väl supa som vanligt så det kommer nog bli sent inatt. Känder mig inte jätte peppad på kvällen, helst skulle jag vilja sova då jag inte sovit så bra sen jag kom hem. Men de ska nog gå bra ändå. :)

Notus har någon jäkla skälldag. Han ligger nu i min säng och började skälla när mamma kom in i huset och sen när folk går här ligger han och småskäller och gruffar. Finns de något jobbigare än en hund som skäller och inte slutar när man säger till? Suck!



- Du var vackrare än den vackraste solnedgången


Kommentarer
Postat av: Jossa

Älskar bilden! (älskar dig<3)

2009-07-25 @ 18:35:49
URL: http://vilseidetsvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0