- 7 juli 2009

Har inte hänt så mycket idag, felle ringde och väckte mig kvart i tolv, då hade syster varit in en gång också, sagt något om mimmi en kvart tidigare men jag somnade om. Efter att jag vaknat och gjort mig klar åkte jag och syster till stan för jag skulle på elgiganten och köpa en kamera. Har inte riktigt fatta mig på den ännu men någon dag ska jag testa och mixra och förhoppningsvis fatta något. är ju inte direkt smart av mig. Efter de drog vi till stugan och sa hej, anneli och erik kom ganska just efter vi kommit så blev ett snabbt hejhej till dom också och sen drog vi hem. Mullz kom, hon hann bara vara här en stund för jag och emma skulle till stigan igen och äta.
Nu ikväll har jag och syster sätt fjärde Harry Potter, igår såg vi femte. Jag kom fram till redan igår att dom är sorgliga. Jag grät i båda filmerna. Syster bara skrattar/flinar åt mig, riktigt elakt. snart kommer 6:e ut också, då jag är i skåne, de suger, linnea frågade om jag ville följa på premiären skulle varit roligt men får dra med mig någon när jag kommer hem och se den.


Kommentarer
Postat av: Mahlin

det var mass trevligt att träffa dig:D du var dig lik ^^ fast det sög att jag inte kunde stanna längre :(

2009-07-08 @ 00:27:46
URL: http://thepapertiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0