- Becca och Anna i sommar! :D

Vaknade för 50 min sedan av att notus stod och gnällde på mig, han har gjort de flera flera gånger i morse. Jag sa åt han att sluta och försökte sova vidare men då den elakingen står och stirrar på mig, då kan man ju inte sova:o. Så jag hedde mig upp, såg inget på vänster öga men jag klädde på mig och cyklade en runda med trattvovven. Och nu sitter jag här, har nyss käkat frukost och snackar om skåne med becca och anna. Jag är överlycklig, ska få träffa dom två jag snackat mest och längst med. och som alltid funnits där för mig. :D Jag längtar som tusan. Kunde aldrig tro att vi tre skulle få träffas tillsammans. LYYYYYCKA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0