- bilder och babbel

Världens tråkigaste dag!
Började med att jag steg upp klockan åtta, ville verkligen inte då natten inte varit den bästa. Men jag tog mig upp, klädde mig, åt frulle och sånt. Cyklade till byn 08.40. Väl där såg jag att ingen hade kommit ännu men tänkte inte så mycket på de. Så när jag suttit där ett tag kolar jag på klockan och ser att den är 08.50. Varför har ingen kommit och inte Janne heller? jag sitter kvar till fem i nio. Då är jag arg för att ingen har kommit, inte ens janne vår handledare. Så jag cyklar till mormor och får ur mig min ilska. Cyklar sedan hem och möter mamma vid dörren och hon är förvånad att jag är hemma så jag förklarar. sen ska jag ta och ringa han, fast då är de vara hemnummret och där får jag inge svar, jag prövar till bureberget också men inget svar, och sen ett annat nummer mamma hittade men de var helt fel. tillslut ringer mamma till karin och hon säger att vi inte börjar förrän på fredag. skoj, då har man haft en sugig natt och måste masa sig upp fast man kunde fått sova fler timmar som man behövde. Arg Arg Arg! Alltid ska det bli såhär.
Resten av dagen har jag bara gått runt och varit rastlös. Har satt om två blommor och bakat en kladdkaka. Gårr fram och tillbaka till datorn, hittat en kompaktkamera eller vad de nu heter som jag ska köpa i veckan eller nästa vecka. då blev jag lite gladare för jag saknar verkligen att ha en kamera, speciellt nu på sommaren då de är så mega fint ute med allt som växer.
Jag har även gjort lite vuxengrejor idag, fixat så jag kan gå in och kolla hur mycket pengar och sånt jag har på mitt konto, internetbank eller vad de heter. :D





Kommentarer
Postat av: Mahlin

åh din nya design är underbar! sommarfräsch och fin! :D grönt är skönt ooja! hm, men mullz ska iväg i början av augusti till småland och leva livet där i 2 veckor med min bästa vän tove så jag kommer nog inte att vara hemma om du får för dig att komma hit i början av augusti, jag far den 3dje :( har du förrsten färgat håret eller nåt? :o ser ut som det :)

2009-07-02 @ 17:19:40
URL: http://thepapertiger.blogg.se/
Postat av: Jossa

¨åh. vilka fina bilder :) Gillade andra bilen på notus, de va så härliga färger o så va den lite udda :D Jag saknar att fota, jag har inte haft tid att fota :( vi får fota massa snart <3

2009-07-03 @ 18:42:47
URL: http://vilseidetsvarta.blogg.se/
Postat av: Mahlin

jaha okej ja, isåfall hinner vi ju att träffas :) jag tar med mig bikini och sånt om vi ska fara och bada om det är fint väder? =)

2009-07-04 @ 17:23:44
URL: http://thepapertiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0