- Blekning och bakning :)

Sitter med blekning i håret just nu ska om bara några minuter skölja ur de. Har inte så mycket att göra idag så jag loggar ut och in på bloggen hela tiden, rätt nörd är jag, men jag gillar de ;). Efter att jag sköljt ur blekningen ska jag göra lite muffins. Kanske jag gör cupcakes, vi får se. Måste då till konsum för att inhandla lite grädde får se om jag är så olat och tar notus på ännu en cykelrunda och köper grädde. :)

Hittade just ett roligt recept, eller något man kan dekorera med. http://recept.nu/1.222704/recept.nu_redaktionen/efterratter_godis/ris/gravstensmuffins fast då inte gravstenar utan kanske namn eller något fint. Finns nog rätt mycket man kan göra.

Är de ingen som har något roligt tips på antingen muffins/cupcakes dekorationer eller bara ett ovanligt men super gott muffin/cukcakes recept. Eller kanske något annat roligt recept på en kaka eller så? :)

Nej nu har jag suttit allt för länge med blekningen.
Adjöken! :)

Kommentarer
Postat av: Jossa

Nu kom jag på vad du ska få av mig snart ;D <3

2009-07-22 @ 20:07:12
URL: http://vilseidetsvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0