- Felle :D

Myskväll med Felle igår. Såg på Step up 1 och 2 och spelade monopol. Vi anvslutade monopol idag och jag gjorde henne pank. mohahah. När vi skulle gå och lägga oss igår kväll blev vi gamlingar och löste kortsord. Vi ägde även om Felle var jätte trött och häll på somna vilken minut som helst. När vi väl la bort korsordet och somnade sov vi till halv ett idag. Eller jag sov till halv ett, felle vaknade tidigare. Har nog aldrig hänt att jag sover längre än henne men någon gång ska vara den första. När vi gick upp åt vi frukost och spelade klart monopol sen kom mamma och pappa så vi la oss och såg OTH. Vi grät nog i alla de avsnitt vi såg. Men det var så sorgligt, och ibland var de fint. Hah. Vi är rätt känsliga av oss. Vid fem tiden for Felle hem men hon återkommer till mig imorgon då även Mullz kommer. :)




- 5 dar kvar!! <3
- 7 dar kvar!! <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0