- kvällen slutade bra ändå :)

Kvällen igår blev inte så dålig i slutet iaf. Jag, fanny och Emma tog bilen till pitehavsbads camping för att träffa felle. Det var så sjukt kul! En kvart tidigare innan vi var framme messade jag till henne och skrev att jag hade skit tråkigt i boviken och sen knackar vi på ett fönster till husbussen. Jag möttes då av en arg men glad felle som slog mig men blev lite snällare sen och kramade mig. Efter att vi varit på campingen en lite stung drog vi vidare till Hortlax och hälsade på britta och roland som också blev väldigt chockade. Efter de begav vi oss hem igen. Vi körde alltså typ 6-7 mil en väg och sen hem igen fast hem körde vi nog 9-10 mil då vi for hem till bureå och lämnade av mig sen for fanny och emma till boviken igen. Minns inte riktigt när vi var hemma eller for men gissar på att vi for kring åtta tiden och var hemma vid tolv. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0