- michael jackson

Emma visade mig ett youtube klipp igår kväll som jag blev riktigt imponerad på. De är sjukt snyggt tycker jag!
Dom var och dansade på plattan, stationen och stureplan eller något sånt men hittade bara på stureplan och stationen, orkade heller inte leta så mycket, x)
Klicka här för att se klippet

Jag har aldrig riktigt fastnat för michael jacksons låtar och aldrig varit något stort fan av han. Och jag har heller aldrig  fattat storheten med han. Men nu efter att han gått bort ser man verkligen hur stor han faktiskt var och hur folk älskade låtarna hans. De är riktgit tråkigt att en sån stor människa ska gå bort, de är inte roligt att nån går bort, men med en stor människa påverkas hela världen. Även jag som inte ens är ett fan av han har påverkats.

Jag hoppas för hans familjs skull att dom får reda på vad som hände med han. Mördad? Självmord? Vad tror ni hände? Vet ni vad som hände?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0