- Mysig kväll :)

Jag, mamma och pappa har just spelat två omgångar med cicago (?). Jag vann första omgången och mamma andra. Det är helt otroligt att vi börjat vinna över pappa. Han vann alltid förut. Det var nog första gången för mig att vinna över han utan gratis poäng och sånt. Nu har mor&far gått och lagt sig. Dom ville vara uppe länge för att kunna sova länge imorgon bitti. Så här sitter jag nu med notus bakom mig sovandes. Han ligger på alla mina grejor jag har i sängen, tror min mobilladdare är där under någonstans. Kan inte vara så bekvämt precis.

Tidigare idag så for jag och syster till stan för att äta middag och gå på bio. Vi gick till lilla kina, eller om de bara heter kina nu, och åt. Riktigt gott. På bio såg vi The Proposal. Den var väldigt bra. Man skrattade sig genom filmen och självklart lyckades jag inte hålla tårarna borta heller. Jag börjar bli som felle, gråter till alla filmer, inte bra! Tycker ni verkligen ska gå och se den om ni inte sett filmen redan.

Efter bion cyklade jag till Vican där Lovisa och Linnea och självklart Vican befann sig. Vi snackade lite och sen såg vi filmen Bortspolad. Ännu en till komedi som var riktigt bra. Den borde ni som inte sett sen se också.
- Tack för kvällen! :)


- en lite äldre bild på Lovisa, Vican och Linnea :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

ahaha ny bilden x)

2009-07-11 @ 14:53:00
URL: http://hurtbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0