- riktigt jäkla onödigt babbel

Jag har blivit helt nördig i ett spel som jag hittade i min kära systers rum. De heter zoo tycoon och är så himla roligt. Har nördat hela dagen idag typ och byggt olika zoo parker.
Jag har även varit ute och kört bil lite, först till carola, sen vidare till stefan och hem igen. jag suger men de är roligt. Har inte kört bil på läänge.
och solen är tillbaka. iaf idag, imorgon skulle de regna om jag inte minns fel, man får hoppas att de är fel och de ska vara sol och varmt. De är så tråkigt med regn, de finns inget att göra då, man vill ju inte direkt vara ute.

tråkigt inlägg men har ingenting att skriva.
adjöken! <3



- försöker lära mig rita i ps men jag lyckas inte så bra med bilderna xD

Kommentarer
Postat av: Jossa

Haha Photopshop ja. de va ett program jag aldrig lärde mig, hatade och aldrig kommer lära mig o alltid hata, haha xD

2009-07-25 @ 18:37:00
URL: http://vilseidetsvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0