- soool!! :D

Godkvällens. :D
Solen har hälsat på idag också så jag har legat ute och solat. Härligthärligt. Något som är mindre härligt är min förbannade träningsvärk. Jag gjorde lite övningar med syster för någon dag sedan och nu håller mitt arsle och mina lår på att dö! Jag kan knappt gå, böja mig ner eller sätta/lägga mig. Och syster ville tvinga ut mig och springa ikväll! De kunde hon ju bara glömma. Men jag har lovat henne att följa så när den värsta värken är över så ska jag ut!

Vi har haft släktmiddag idag också. Trevlarns. Alla kusiner (dom som bor här uppe) kom också så de var roligt. Mormor hade gjort grillat och klyftpotatis och till efterätt fick vi glass och jordgubbar. : )
Efter middagen for jag ut och cyklade med notus, från linneas skog och hem fick han springa lös och han var riktigt duktig. Han sprang bredvid mig hela tiden. De var bara i början han dissade mig. Fast han har haft någon dissa-linnea period de senaste dagarna. Hoppas de går över, jag har ju inte gjort han något, bara duschat han men de kan ju inte hålla i sig flera dagar. :o Han är lite mysko ibland.

Nu ska jag krypa i säng och se ett avsnitt av serien.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0