- svar till felle :)

Felle
Om du ska skaffa en lösenordsskyddad blogg så ska jag allt spöa ner dig om du dissar mig med lösenordet den här gången också :O Det var faktiskt riktigt taskigt förra gången och du ska allt få spö ; ) xD

Haha Nä men seriöst, jag håller med Jossa om att det låter som en bra idé, om jag får lösenordet alltså (a) Men det får jag väl? =]

Filmen var förresten naajs =) Men jag vill inte se den igen, är för snål för det (a)

Kramisar gullungee <3

Svar:
jag visste inte ens att du läste min blogg då. du kunde ju sagt att du gjorde de, knäppboll x) men du ska få läsenordet av mig nästa gång du loggar in på msn, så se till att göra de nu på en gång! :)

Vi får vara olagliga när de går att vara olaglig med den filmen (a)

Kraaam bästa vän :D <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Trevligt att du hittat min tårt-blogg :D

Jag använder mej av sp (sugarpaste) då jag täcker mina tårtor. Sp är ungefär som marsipan fast laktos och mandelfri.

Blommorna gör jag ibland i sp eller i fp (flowerpaste). En massa som är lite mer elastisk och torkar mkt bättre. :)



Kram Anna

2009-07-28 @ 20:04:33
URL: http://metrobloggen.se/tartkvinnan
Postat av: Felle

Haha låter som en väldigt bra idé =) Du kan ge mig ett på lördag :)

2009-07-31 @ 19:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0