Becca och Anna :D

Sitter hos Becca nu, kom till henne igår. Träffade Anna idag och igår också. Dom två är helt underbara.
Skånskan går rätt så bra att fatta. becca fattar jag galant oftast men hennes pappa och nytt folk jag träffar är skitsvåra att fatta. Fast jag har becca som tolk så de fixar sig. Anna snackar småländska (?) så henne fattar man också bra. Antingen blir de på torsdag/fredag jag återvänder till mamma och pappa. Om dom inte bestämmer sig för att fara till älmhult tidigare. Men de lät inte som så.

Aja, tänkte mest bara säga att jag mår helt perfekt, jag har inte mått bra på flera veckor men nu när jag är i skåne känns allt så himelens bra. En dag ska jag kanske flytta ner hit, jag älskar skåne. de är så grymt fint!
Hoppas ni också har de lika bra som jag :)


- Syster, de var ett klokt val även om de är jobbigt. <3
Du vet att jag finns här!

Kommentarer
Postat av: Mullz

åh vad bra att du har det bra där nere :* jag har skaffat ny bloggeli blogg, hoho!

2009-07-17 @ 15:31:02
URL: http://mealinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0