- Jag vill bara att någon ska hålla om mig, säga till mig att han har det bra..

Sista dagen imorgon på jobbet, känns riktigt skönt att ÄNTLIGEN få sommarlov och kunna slappna av och bara ha det bra. Vi kommer nog inte jobba så många timmar imorgon heller. Janne sa från nio till 11 ungefär men jag hoppas verkligen att vi kommer sluta tidigare. Jag orkar inte jobba längre, det är inte så jobbigt där uppe men eftersom vi inte har så mycket att göra går dagarna så grymt segt. Och jag är less på allt fett, myror och att alltid få städa. Känns som om vi inte gjort annat än att städa även om jag vet att vi gjort lite andra saker. Imorgon blir det att rengöra stolarna och borden och fixa skyltarna. Imorgon kväll ska jag till bästa vän felle också och sova, myspys till tusen! Måste få säga att hon är bäst, en bättre vän finns inte, hon ställer alltid upp och stöttar en i allt. Utan dig Felle skulle jag inte klarat mig!

Ikväll har det varit en massa människor här coh druckit. Var nog bara meningen att sussie skulle vara här men mamma ringde Anna så kom hon och Stina och sen kom massa mer människor som jag och pappa skulle spela vollyboll med tidigare fast vi fick inte ihop lag. Kändes lite drygt att alla människor kom, skulle velat haft en lugn kväll men icke de. Mamma har däckat i soffan, hon har fått i sig alldeles för mycket, resten är hos rågär och maria. Jag, emma, anna och stina fick hämta Matte och Jack uppe i stan, dom hade varit på festivalen och slösat lite pengar på att supa där. Och när Anna ringer till dom för att berätta att emma kan komma och hämta dom så säger matte att dom blivit tagna av polisen. senare får vi veta att han fått böter för att han stått och pissat. Är poliserna sjuka eller? Får man inte pissa utomhus? Det är ju helt otroligt. Är det farligt att pissa ute eller? Världen är så förbannat jävla sjuk, snart får man inte ens gå på gatorna!

Nej, nu blev klockan mycket och jag ska upp åtta. Peppande, nej verkligen inte. Det här suger som Anna lärt mig säga. x)
Godnatt!


- Jag får ont i hela mig av att tänka på dig
Vet du varför?
För jag saknar dig
Vet du varför?
För du finns inte längre här på jorden

Jag vill bara skrika
Jag vill bara gråta
Jag vill bara att någon ska hålla om mig
säga till mig att han har det bra, att han
inte har ont inom sig längre, att han mår
bra. .



Kommentarer
Postat av: Mahlin

okej men jag kom just på att jag har "röd vecka" så jag kommer inte att kunna bada endå så haha :] fast steka i bikini kan jag ju alltid göra, jag tror att jag ska ha på mig det iaf ;D



det där sista där nere....jag vet hur du känner nea, jag är i samma sits som dig med daniel och du vet väl att du kan prata med mig om du skulle vilja de? <3

2009-07-05 @ 01:36:28
URL: http://thepapertiger.blogg.se/
Postat av: Mahlin

<3



förresten när du komentarer så kommer man till din blogspot blogg, istället för den här bloggen. haha :] men du kan du messa mig din adress? ska jag ringa typ när jag är påväg te bureå eller hur gör vi?

2009-07-06 @ 15:12:24
URL: http://thepapertiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0