- godmorgon

Vaknade 12.00 idag på grund av pappa. Han kom in och trodde jag var död så han stod vid sängkanten och lyssnade om jag andades. Jag kunde ha sovit ännu längre om inte människan hade stått där. Fast man ska inte sova bort hela dagen, speciellt inte när solen äntligen har kommit fram. Det är riktigt skönt ute och jag ska snart lägga mig ute på våra nya solstolar. Jag älskar dom :)
Annars har jag inte planerat så mycket för dagen, ta den som den kommer. Jag är lite sugen pöå att fara till stan och lata mig med Felle men vi får väl se om jag är så hurtig och orkar mig utanför bure. Eller så tvungar jag med mamma till stugan och badar, då ska jag ta med notus "nya" leksak och få han att bada lite. :)


- min frukost i morse, den bästa ;)


-  notus satte sig i vår solstol, jag trodde den skulle tippa bak för han xD


- hans ben spårade xD


Kommentarer
Postat av: Jossa

Haha, åh din hund är så söt! Älskar sista bilden, hans blick är så gullig :)

2009-07-27 @ 21:30:46
URL: http://vilseidetsvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0