-

Det var roligt att ha vican här. var länge sedan sist känns det som. Imorse blev vi väckt av en ännu okänd människa. Personen sa ingenting i luren och innan vican for hade människan ringt till henne 50 gånger säkert. riktigt less blev man tillslut.
ska snart gå och ta fram hinken med städgrejorna, ska storstäda lägenheten i veckan eftersom jag far hem och är hemma hela sommarlovet. känner mig inte peppad på att städa men måste tyvärr göras. ska också se en massa OTH för jag har äntligen fått resten av pregrammen. syster laddade hem dom igår. jag har även fått step up 1 &2 så ska nörda dom också nån gång i veckan. :)




Jag saknar dig sådär starkt och ont idag, så ont att jag vill slita upp bröstkorgen och ta ut saknaden.
Och jag ställer mig frågon "varför just du?"
Jag hatar att jag aldrig kommer få ett svar
Jag hatar att jag aldrig kommer få lära känna dig mer än vad jag gjorde
Jag hatar att jag aldrig kommer få träffa dig
Jag hatar att jag aldrig kommer få prata med dig mer
Jag hatar att du valde att gå
Jag hatar dig samtidigt som jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0