- 30 juni 2009

Myskväll igår med kompisarna. Satt bara och pratade strunt från sex till tio ungefär. Tack för kvällen! :)

Idag händer det inte så mycket tror jag. Jag och notus har tränat lite lydnad och det gick riktigt bra, han gick rakt, satte sig rakt och höll apportblocket, även om han släppte de för tidigt många gånger så. x).
Tidigare idag när jag skulle lägga mig för att sola på ett täcke som jag lagt ut innan jag gick in och hämtade en kudde så låg notus där helt plötsligt. Och han tar inte upp en lite del av täcket utan HEELA. fattar inte hur han lyckas. likadant med katten när hon lägger sig på ens plats, då lyckas hon ta upp hela. hon är ju ändå mini. knasdjur!

Nu ska jag och notus promenera ner till mormor och låna kameran sedan vidare till agilitybanan. Länge sedan sist, idag ska vi nog mest bara träna in slalom, det går trögt där så får börja lägga ner lite tid. Aja, adjöken :D

Om någon inte har något att göra ikväll så kan ni ju höra av er?! (a)



- ta mig tillbaka till London! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0