- brännboll

Lyckade tillslut somna någon timme innan jag skulle upp. Men kände inte alls för att kliva upp så jag snozade (?) 10 min. Skööönt. Tog mig upp från min sköna säng och gjorde mig klar på 7 minuter och cyklade sedan till skolan där brännboll stod på schemat idag. Var inte alls sådär roligt som jag trodde de skulle bli, EC1A var bara seriösa och blev typ arg för ingenting, roligt? Nej, kan man inte bara ha roligt och  vara oseriösa någon gång, de är inte hela livet om man gör fel direkt. Aja, EC1A vann mot elevlagen så dom kom i final mot lärarna + några elever, där vann lärarna. Vi slutade 11 men gick och åt lite lunch sen drog jag hem. Har försökt locka håret med en plattång och gick väl sisådär. Ska försöka mig på de igen på morgonen i morgon om jag orkar och känner att jag är på humör, tålamod behövs och jag har väl inte det längsta tålamodet precis. x)
Blir att sega sig här i lägenheten resten av dagen, har inga pengar på mobilen så kan inte fara in till stan,skulle gärna gjort de, syster tar ju studenten + fyller år på fredag och jag har inte börjat köpa saker till henne än. Katastrof. eller kanske inte men. hon borde ju ändå få nånting gamkärringen. tiden går så jäkla fort nu tycker jag. vi hade nyss börjat 6:an och ni går jag ettan på gymnasiet och syster går ut. sjukt!

- Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0