- godnatt

MVG i datakunskap!!! Mitt första MVG i slutbetygen. Jag är glad och jag är nöjd. Jag känner bara fan vad jag är bra just nu. jag klarade engelskan och jag klarade Matte B och jag fick MVG i datakunskap. Matten är nog det värsta jag gjort. och jag tycker synd om alla som ska läsa samma matte B som jag, tina, linnéa och ronja gjort nu ett halvår.

cyklade ju till stan ikväll. var inte alls så jobbigt som jag trodde. cyklade på en kvart ungefär. hem tog mycket längre tid, nästan en timme för jag cyklade massa andra vägar och virrade omkring. mötte även en hund som inte var så glad på notus, han morrade och skällde långt efter att vi gått förbi och notus brydde sig inte. nu ligger han helt utmattad under bordet, han har sovit sedan vi kom hem.
tror jag snart ska he igång en film för att somna till den. sånt är jag duktig på. men de är så grymt skönt så man kan ju inte låta bli att göra de.

Godnatt  :)
här kommer även en underbar låt, inte så bra video men hittade bara denna x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0