- Hämnd

Godmorgon :)
Notus har kommit nu och vi har hunnit vara på en promenad. Virrade bort mig lite så jag valde att försöka hitta hem innan det blev allt för mycket virring. Nu ligger han här på golvet och sover. Suckar ibland och är söt. Så fort han vaknat ska vi dra oss till coop konsum så jag får mig någon frukost. Senare någon gång efter middag så ska vi försöka cykla in till stan och sedan hem igen. Kanske besöker mamma och visar hur duktiga vi är. hah. Det är kanske 4-5 kilometer till stan och jag har väl inte den bästa kondisen men jag ska vara tjuri. Jag känner att jag bara babblar på men sluta läs om ni tycker det är ointressant! jadu, vad ska mer hända idag? kanske jag tar och ringer felle. Vara lite elak mot henne och väcka na. Mohaha. Skulle vara lite roligt faktiskt. Jag älskar elaka stunder (inte seriösa elaka som typ mobbing och såna dumheter, men när man väcker folk utan att dom vill bli väckta och spruta vatten och sånt:D). Jag ska vara super elak i sommar. Mot pappa i alla fall. Ska blöta ner han i massor. Han har alltid lyckats blöta ner mig varje sommar när vi har haft vattenkrig men nu jäklar ska det bli min tur. Jag ska låsa alla dörrar så han inte tar sig in. MOHAHAHAHA. Känns dig besegrad pappa. :D

Till Lovisa: På fredag tar syster studenten så då är jag i lycksele. Och på söndag kommer de folk hit som ska "fira" att hon tagit studenten. På lördag vet jag inte, kanske vi kan samla ihop alla då om folk inte är upptagna? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter som en bra idé! :D Då har man nåt att längta till ;D

2009-06-10 @ 21:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0