- myskväll med mycket skratt

Gårkvällen var helt jäkla perfekt. Så kul jag hade och jag tror linnea och vican hade lika roligt.
Vi paddlade kanot ut till en ö där vi grillade pinnbröd som jag och linnea hade gjort just innan vi gav oss av. Så när jag och linna har tagit en liten bit av degen och vican ska ta så hittar hon en stoor smarklump, oops. fasen så roligt de var när vi försökte knåda in den, de gick typ inte. jag och linnea skrattade hur mycket som helst. vi försökte få dom på andra sida att ge oss lite mjöl men det gick inte så bra, vi fick aldrig något mjöl. så vi packade ihop och skulle bege oss till sandbanken och bada. men så har jag och vican kommit oss i kanoten och hon tappar åren så hon lutar sig och försöker få tag i åran så håller den på att tippa så båda två lutar sig bakåt och då tippar vi. Med alla saker och mobilerna i vattnet. ojoj vad kul det var. vad jag skrattade under tiden vi var på ön. Efter att vi fått tag i sakerna och öst ur kanoten, torkat mobilerna så vill inte vican bada längre. tråkigt!! jag skulle lätt kunnat bada :D men vi for hem, vican gick hem, jag cyklade hem, bytte kläder och körde moppe till linneas stall där jag och linnea for ut och körde myra och red joggan samtidigt. linnea körde myra och jag red joggan. det var riktigt skönt ute och väldigt mysig tur. idag har jag ont i rumpan, joggan har inte härlig sadel precis x)


Tack för den mysiga kvällen! <3


Kommentarer
Postat av: lovisa

haha, vad annat kunde man vänta sig av er två?!;D

2009-06-25 @ 18:19:12
Postat av: Anonym

HAHAHA x) Det blir definitivt nån fler gång!!

Så du har fått ont i rumpan iaf? det var ju typiskt :)

2009-06-25 @ 22:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0