- onödigt babbel

Efter att jag skrivit förra inlägget somnade jag och sov till någon gång vid fyra. Alltså 3,5 timma ungefär. Det var riktigt skönt. Jag har fått i mig lite mat också så nu är det bara städningen jag ska börja med, måste till OK också och fylla på mobilen annars tar jag mig inte hem imorgon. Fast vet inte riktigt hur jag ska göra. Känner för att stanna här några dagar och åka med mamma hem när hon ska hem från umeå. Men då är ju problemet att jag inte har något att göra här i umeå. Skulle ju funka om mamma tog med sig notus men hon håller på att vela om de typ.
Aja, ska fortsätta se tv nu.
Hoppas ni har och får en bra dag, inte alls dumt väder idag heller :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0